Saturday 30 June 2007

The end of the "Sea off"


Το φλεγόμενο μέχρι την πιθανότητα εκκενωσεως διήμερο στη Χαλκιδική τελείωσε.. Η απορία που μου έμεινε, ειπομένη για πρώτη φορά στα σκαλιά του πάρκου μπροστά στο φως του φεγγαριού που φώτιζε τη σκοτεινά ήρεμη θάλασσα είναι..


"Πότε ακριβώς έδωσα το πρώτο μου φιλί και που;"

Είναι δυνατόν να μην το θυμάμαι; Βέβαια, έχω την εντύπωση ότι δεν μετράει και τόσο η πρώτη φορά αλλά ίσως η πιο ρομαντική και καλύτερη φορά.. Stroumfi ευχαριστώ για τον προβληματισμό και φυσικά για τη φιλοξενία :-'P

3 comments:

Neverlandean said...

Όταν λες "φιλί" πώς το εννοείς; Αν εννοείς με άντρα, προσπαθώ να το ξεχάσω. ;)

Nikos said...

Φίλησες αυτόν που φαντάζομαι ΟΜΓ!;

Εγώ θυμάμαι ήταν με έναν άσχημο ψηλό. Μπλιαχ

Knight of Cups said...

Neverlandean ναι with my man..a man!
:-'P . Γιατί βρε προσπαθείς να το ξεχάσεις; Για πες. (Aν θέλεις φυσικά) Εγώ προσπαθώ να το θυμηθώ και εσύ..αχαριστοι που είναι οι άνθρωποι...:-'P

Μr.f ποιον φαντάζεσαι;;;
Το δικό μου το θυμάμαι αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς ημερομηνία και δεν είμαι σίγουρος που ακριβώς διαδραματίστηκε πρώτη φορά..
Tο δικό μου ήταν αγχωμένο πολύυυ :-'P