Monday 8 October 2007

How deep is your love?

Αν και βγήκα από το Msn Messenger για να κοιμήθω μόνο ύπνος δεν μου έρχεται. Με έμπνευση μου τον ήχο και τα συναισθήματα μίας εν δυνάμει βροχερής βραδιάς, σκέφτομαι και γράφω.
Σήμερα, λοιπόν έπεσε στα χέρια μου ένα βιβλίο με τον τίτλο "Ψυχολογία της ύπαρξης" του Abraham H. Maslow. Ξεφυλλίζοντας το, έπεσε το μάτι στην "ανάγκη για αγάπη". Ενδιαφέρον. Σύμφωνα λοιπόν με κάποιους μελετητές, αυτή τη στιγμή δε θυμάμαι τα ονόματά τους και το βιβλίο έφυγε μαζί με τον ιδιοκτήτη του, υπάρχουν δύο είδη αγάπης. Συμβολικά τις αναφέρω ως αγάπη Υ και αγάπη Ε. Στη δικιά μας την περίπτωση η αγάπη Υ είναι ο καλός και η αγάπη Ε ο κακός. Η αγάπη Υ είναι αυτή όπου πηγάζει από τον θαυμασμό και την εκτίμηση ενός ανθρώπου γι' αυτό που είναι. Διαρκεί πολύ, δε φθείρεται εύκολα και όταν αναπτύσσεται μεταξύ δυο ατόμων δεν υπάρχει ζήλια και το ζευγάρι είναι πιο σίγουρο για το σύντροφο του και ο καθένας είναι πιο ανεξάρτητος και θαυμάζει τον άλλον και τα έργα του. Η αγάπη Ε είναι αυτή η οποία μας καλύπτει το κενό της μοναξίας. Υπάρχει, δημιουργείται μόνο και μόνο για να καλύψει τη μοναξιά μας. Σε μία τέτοια "σχέση αγάπης" είναι πολύ πιθανόν εχθρικότητα και άγχος να εκδηλωθούν στην πορεία. Aγάπη Eγωιστική.. Αγαπάμε εμάς και φροντίζουμε να καλύψουμε το κενό μας. Τη μοναξιά μας.
Αν και η διατύπωση μου μπορεί να πάσχει αρκετά απο το πρωτότυπο, ένα αυθαίρετο συμπέρασμα το έβγαλα.
Αγαπάμε, γιατί θαυμάζουμε κάποιον, γιατί μας έλκει ερωτικά, γιατί περνάμε καλά μαζί του τις κοινές ώρες πτήσης.
Αλλά αγαπάμε κάποιον και γιατί είμαστε μόνοι.
Όλα αυτά έχουν πολλές προεκτάσεις που περνάνε αυτή τη στιγμή από το μυαλό μου. Μία για παράδειγμα είναι η παρακάτω:
Η αγάπη είναι ανάγκη ή απλά εμφανίζεται εκεί που δεν την περιμένεις; Έχω την εντύπωση ότι τελευταία η αγάπη έχει γίνει ανάγκη...και δεν έρχεται αβίαστα μέσα από μία σειρά γεγονότων που περνάς με κάποιον.
Πολύ love is in the air αλλά όχι για τον άνθρωπο που έχουμε δίπλα μας αλλά για τον εαυτό μας, για την ικανοποίηση της ανάγκης μας να μη νιώθουμε μοναξιά.
Σχέσεις έχετε πρόβλημα! Κάντε κάτι για αύτο...Όλα από εμας τα περιμένετε!

Move it! move it! move it!

:-')

4 comments:

Anonymous said...

Να "βγαίνεις" πιο συχνά από το msn messenger σου...

Knight of Cups said...

Μαφιόζα δείξε μου το λημέρια σου...Πες που δρας..:-'P

Knight of Cups said...

το "μου" ξέχασα...:-'p

g for george said...

Ευτυχώς έχω γλυτώσει από τον msn!