Monday 2 April 2007

ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ

Mεγάλη Δευτέρα σήμερα. Πόσο μεγάλη όμως. Θα διαρκέσει περισσότερο από ότι συνήθως; Θα συμβεί κάτι συγκλονιστικό; :P Ξεκίνησε λοιπόν η βδδομάδα των παθών του Ιησού και από ότι διαβάζω η εκκλησία μας σήμερα έχει αφιερώσει την ημέρα αυτή στη μνήμη του Ιωσήφ του Παγκάλου. Αντιθέτως, σήμερα εγω, έχω αφιερώσει την ημέρα μου στη διαδικασία αναζήτησης δουλειάς μερικής απασχόλησης. Συμπληρώνω οπότε το βιογραφικό μου και σκέφτομαι το σημερινό μου πρόγραμμα. Παρακολούθηση της ταινίας στο φεστιβάλ γαλλόφωνου κινηματογράφου ¨μεταξύ ενηλίκων" για την οποία δεν ξέρω τίποτα και θα πάω και μόνος μου, να κατέβω στην αγορά να πληρώσω κάτι εκρεμμότητες, γυμναστήριο αν προλάβω.. Επίσης, σκέφτομαι να πάρω το βιβλίο που αναφέρεται στο ευαγγέλιο του Ιούδα, καθώς εχθές παρακολούθησα στην τηλεόραση ένα ντοκιμαντέρ αναφερόμενο σε αυτό και έχω να πω ότι μου κίνησε σημαντικά την περιέργεια και θέλω να διαβάσω περισσότερα γι' αυτό. Ελπίζω να μην το αφήσω στη μέση. I cross my fingers. Ίσως λίγο ετεροχρονισμένη η αντιδρασή μου για το ευαγγέλιο του Ιούδα αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ. Πέρσι, πρέπει να είχε γίνει σάλος με το συγκεκριμένο του οποίου αμφισβητούσαν τη γνησιότητα του. Μηνυματάκι της ημέρας ξεκίνησε η Μ. εβδομάδα. Καιρός για κατάνυξη, ευλάβεια και συγχώρεση. Για όσους πιστεύουν. Γι' αυτούς που πιστεύουν σε κάτι ανώτερο χωρίς να δηλώνουν οπαδοί της ορθοδοξίας είναι καιρός για...βοηθήστε με λίγο...
Καλημέρα! Ρεμάλι αν με διαβάσεις...ΠΑΜΕ JUMBO ΤΩΡΑ! Σας σκέφτομαι και η αλήθεια είναι ότι είμαι λίγο αγχωμένος για τη νέο αφιχθείσα. Επισημαίνω τη νεότητά της και ότι εκεί ήρθε για να μάθει. Καλά; Φιλάκια στον κεφτέ :P Now, Knight of Cups is going to face his duties! Σας εκφράζω το δέοντα σεβασμό μου. Καλή σας ημέρα και καλή Μεγάλη εβδομάδα.


7 comments:

Anonymous said...

Καλή εβδομάδα! Μεγάλη ή μικρή δε ξέρω... Ή μπορεί και μια από τα ίδια. Το μόνο καλό για μένα είναι ότι δεν έχω ιδιαίτερα... Ουφ, τι βαρεμάρα και αυτή!

Το έχω το Ευαγγέλιο του Ιούδα αν και δε το έχω ανοίξει... Διαπίστωσα ότι δε με νοιάζει. Αλήθεια ή όχι, τι σημασία έχει; Άκρη δε βγαίνει... Έιναι μάλλον καθαρά θέμα πίστης η όλη υπόθεση. Αν θες στο δανείζω, που να τρέχεις να το αγοράζεις, άσε που μάλλον δεν αξίζει και τον κόπο. Αποσπάσματα είναι μόνο, ολοκληρωμένο το κείμενο δεν έχει διασωθεί...

Δε με λες, πότε θα πάμε στο Fountain? Θα σκάααααααααασω!

Φιλιά!

Nick said...

to fountain einai poly omorfi tainia! na pate syntoma. xristo eisai xristianos? to agnoousa.

Anonymous said...

Σήμερα γιορτάζουν οι "μωρές παρθένες" οι οποίες, όσον αφορά τις φίλες μου, κάθε άλλο παρά μωρές είναι και ως προς την παρθενία δεν θέλω να εκφραστώ δημόσια, λόγω προσωπικών δεδομένων :-Ρ

Knight of Cups said...

Ανώνυμε χριστιανέ/-η σήμερα γιορτάζουν "οι μώρες παρθένες". Μην παραπληροφορείς το αναγνωστικό μου κοινό...:P

Νίκο η αλήθεια είναι πως μου φαίνεται λίγο παράξενο για το γεγονός ότι λές ότι αγνοούσες ότι είμαι Χριστιανός. Τι θα μπορούσα να είμαι; Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι άθεος (αλλά και πάλι Χριστιανός θα ήμουνα τυπικά) Ευτυχώς ή δυστυχώς όλοι γινόμαστε χριστιανοί από το τα πρώτα κιόλας χρόνια της ζωής μας.. Όσο για το Φountain σήμερα κανονίσαμε να πάμε, ελπίζω η κρίση σου να επιβεβαιωθεί αλλιώς...
:-'P

Μπού θα κλείσουμε εισητήρια;

Κώστας said...

Αυτή η εβδομάδα κάποτε σήμαινει τόσα πολλά για μένα.

Νηστεία,
συγκίνηση,
κατάνυξη,
πένθος,
ελπίδα,
...
ανάσταση!


Τώρα μόνο σε συμβολικό επίπεδο τη βιώνω και προσπαθώ να περάσει όσο το δυνατόν πιο ανεπαίσθητα.

Anonymous said...

κλείσαμε, κλείσαμε... εισιτήρια! θα τηλεφωνηθούμε το απόγευμα για details. :)

Nick said...

telika to des to fountain? tha ithela na mou grapseis gia to ti pisteveis. tin kosmothewria sou . an pisteveis sto theo.