Friday 20 April 2007

There is also an object!

...και αυτές οι ημέρες κύλησαν με πόνο, τύψεις, απογοήτευση αλλά και αισιοδοξία για το μέλλον συνοδευόμενο με αρκετό πείσμα. Αναφέρομαι στο άρθρο του γνωστού-άγνωστου αρθρογράφου για άλλη μία φορά και τελευταία. Την απάντηση του μετά τη σωρία των σχολίων που αναρτήθηκαν, ήταν κατά κάποιο τρόπο αναμενόμενη και η υπεράσπιση του από τoν cool μάγκα απαράδεκτη.

Συνειδητοποίησα που έχω λάθος. Ταύτισα συμπεριφορές που βλέπω στην καθημερινότητα μου συγκεκριμένα στους γονείς μου, οι οποίοι μερικές φορές τους ακούω να κάνουν κριτική για την τόση ανάδειξη των "πούστηδων" στην τηλεόραση. Μιλάνε δυστυχώς χωρίς να ξέρουν.

Τελικά, αποδείχθηκε να είναι "αδαής ομοφοβικός". Μιλάει δυστυχώς χωρίς να ξέρει πόσο όντως πονάει. Συνήθως, δε θέλω να εκφράζομαι απόλυτα για ανθρώπους και κυρίως γι' αυτούς που δε γνωρίζω, γι' αυτό εν μέρει και του απέδωσα και την άλλη διάσταση-ελαφρυντικά όπως επισήμανες Κώστα. Queerdoom όντως πρέπει να αναθεωρίσω το γεγονός ότι δεν πρέπει να είμαστε συγκαταβάτικοι-ανεκτικοί σε τέτοιες περιπτώσεις. Το απρόσωπο του μέσου "blog" δε βοήθησε στη σωστή εκτίμηση μου αλλά και γενικότερα σαν άνθρωπος έχω την τάση να αποδίδω και να συμπεριφέρομαι όσο το δυνατον πιο κόσμια και ευγενικά μπορώ.
Όπως και να έχει από την ανάδειξη αυτού του θέματος (les-boi you are the gay :-'P) κέρδισα και έμαθα πολλά. Ενα big hug σε όλους.. αν και συνεσταλμένος και ντροπάλος θα την κάνω κάπως ατσούμπαλα..

1 comment:

Κώστας said...

Μια τεράστια αγκαλιά λίγο πριν πάω στη χώρα του ονείρου:

>:D<