Friday 13 July 2007

Ομιλείτε...


Est-ce que tu parles photo?



Η νέα διεθνή γλώσσα...


9 comments:

Nikos said...

Τι εννοείς; Πολύ μικρά ποστ, τι να καταλάβουμε εμείς τα αθώα μυαλά;

Knight of Cups said...

Καλημέρα Mister teddy! Αναφέρομαι στο σημαντικό ρόλο που παίζει στην επικοινωνία η φωτογραφία("Φωτογραφία έχεις;") καθιστώντας την μερικές φορές τη μόνη γλώσσα με την οποία γίνεσαι κατανοήτος, "δεκτός", "φυσιολογικός" σαν άνθρωπος. Όποτε αν δεν έχεις.. Έχουμε γίνει κάτι αντίστοιχο των σοβινιστών..λέμε τώρα, ίσως υπερβάλλω...καλά γίναμε "εικονιστές" :-'P
Όποτε do you speak photo? Το γαλλικό μου αρέσει περισσότερο.

g for george said...
This comment has been removed by the author.
g for george said...

Το ξέρεις βέβαια ότι και αυτή η γλώσσα λέει ψέμματα.

Neverlandean said...

Knight, πάλι στο mirc ξενύχταγες; LOOOOOL

relative_stranger said...

1000 λέξεις λένε...
πολύ ωραίο κλιπ

Κώστας said...

Εγώ αυτή τη γλώσσα δεν την μίλησα ποτέ!

Knight of Cups said...

-> G for George να ναι καλά το photoshop..:-'P

-> neverladean όποιος έχει τη μύγα λένε..:-'P Στο gaydar ξενύχταγα! αλλά όχι τη συγκεκριμένη ημέρα που έκανα την ανάρτηση.

-> Relative stranger καλώς ήλθες! Να σου κεράσουμε την καλησπέρα μας;

-> Κώστας πιστός στις αξίες και στις παραδόσεις.. :-') Χμμ, μου ήρθε μία ερώτηση τώρα για εσένα.. Το να μην επικοινωνείς με τη φωτογραφία σου είναι αποτέλεσμα μίας περασμένης εμπειρίας ή οφείλεται σε κάποια φιλοσοφία σου;

->To all. Τελικά ρε παιδιά το να δείχνεις την φωτογραφία σου στο άλλον είναι κάτι κατακριτέο; θα μου πείτε εξαρτάται αλλά σαν πράξη αν γίνεται άμεσα πως θα το χαρακτηρίζατε, είμαι περίεργος..

Κώστας said...

Το να μην επικοινωνείς με τη φωτογραφία σου είναι αποτέλεσμα μίας περασμένης εμπειρίας ή οφείλεται σε κάποια φιλοσοφία σου;

Both...

->To all. Τελικά ρε παιδιά το να δείχνεις την φωτογραφία σου στο άλλον είναι κάτι κατακριτέο; θα μου πείτε εξαρτάται αλλά σαν πράξη αν γίνεται άμεσα πως θα το χαρακτηρίζατε, είμαι περίεργος..

Προσωπικά, θα με συνέφερε αν ίσχυε κάτι τέτοιο, γιατί δεν το κάνω έτσι κι αλλιώς.
Στην πραγματικότητα, αντιθέτως, έχει γίνει must...