Sunday 8 July 2007

Remember "me" as a dream..

Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να το μοιραστώ με την ιστολογιόσφαιρα...Παρόλαυτα άρχισα να γράφω και να δω τι θα κάνω στο τέλος...
Η σημερινή μου ανάρτηση αναφέρεται σε ένα από τα όνειρα που στοίχειωσαν το χθεσινό μου ύπνο..Λέω σε ένα, γιατί εχθές παραδόξως είδα πέραν του ενός.
Αυτό που μου έχει εντυπωθεί σαν εικόνα απο τον χθεσινό εν δυνάμει εφιάλτη είναι η ανακοίνωση..
..Μέσα στον απόλυτο λήθαργο του ύπνου κάποια στιγμή άρχισε το ασυνείδητο, το συνειδητό δεν γνωρίζω, να προβάλει εικόνες χωρίς νόημα και ούσια, να προβάλει το περιβάλλον ενός νοσοκομείο και την εικόνα ενός γιατρού να μας ανακοινώνει την παρουσία όγκου σε κάποιο σήμειο του εγκεφάλου.. αυτή τη στιγμή που το διαβάζω μου φαίνεται αστείος ο τρόπος που αποδίδεται λέκτικα, γιατί όμως; Ένιωσα ανήμπορος εκείνη τη στιγμή, δεν μπορούσα να το πιστέψω και έλεγα στον εαυτό μου δεν μπορεί να είναι αλήθεια, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ. Χρήστο πρέπει να ξυπνήσεις...ξέρεις ότι είναι όνειρο, είναι ΟΝΕΙΡΟοο! :-'(

Είναι από τις φορές που δε θέλω να ονειρεύομαι..παρόλαυτα γίνεται ασυνείδητα κατά τη διάρκεια του ύπνου...η άλλη πλεύρα των ονείρων όπου είναι σκληρή όσο η πραγματικότητα..ή μάλλον δανείζεται τη σκληρότητα της καθημερινότητας.

Είμαι τυχερός που έχω και πάλι τη δυνατότητα να ονειρεύομαι συνειδητά. Ευχαριστώ..

5 comments:

Grimdal said...

Κάπου μέσα στο www.pathfinder.gr υπάρχει ένας ονειροκρίτης, δεν κάνεις μια να το τσεκάρεις;

g for george said...

Περίεργο το ποστ που έκανες... το γιατί ήθελα να στο πω αλλά δεν έχεις και μέηλ σε λινκ, μην τα πάρω!

Nikos said...

μην ξανακοιμηθείς, αφού σε χαλάει! χαχα

Neverlandean said...

Χαχαχαχαχα! Τι βλάκας που είσαι mr.f!
Το συγκεκριμένο όνειρο δε δανείστηκε τίποτα από την πραγματικότητα ε;

Knight of Cups said...

Καλώς ηλθες Grimdal :-') Η αλήθεια είναι ότι παρόλο που δεν θέλω να πιστεύω τους ονείροκρίτες πήγα και το τσέκαρα για να δώ τι θα μπορούσε να σημαίνει.. Πιστεύω περισσότερο στην αναλυση του ονείρου που οφείλεται στα βιώματα και στις σκέψεις του καθενός.Πάντως thanks for the tip!

Mr.f δε με χαλάει να κοιμάμαι αλλά να ονειρεύομαι με το συγκεκριμένο τρόπο. Έχει και τις καλές του στιγμές ο ύπνος....

Νeverladean την επόμενη φορά θα ήθελα να αφήσεις και λίγο απο τη νεραϊδοσκονη αν δεν σου κάνει κόπος...μπάς και βοηθήσει!

G for George σου κλείνω το μάτι;-')