Wednesday 26 September 2007

Νόμος 26 κάθετος 2007 κανενός δικαίου

Σήμερα, για κάποιο λόγο ήταν όλα κάπως ...unwilling... Νo will, passive συγκατάβαση των γεγονότων και απογοήτευση. Πω πω τι έχω πάθει τελευταία.. H μελοδραματική μου φύση σε συνδυασμό με μία απάθεια σε στιγμές συνήθως που δεν πρέπει, σκοτώνουν.
Οι αναρτήσεις κατάντησαν ένας είδος ψυχανάλυσης, επικοινωνίας με αυτά που νιώθουμε. Νιώθεις κάτι και στιγμιαία σου δίνεται η λύση της δημόσιας ανάρτησης. Σαν να σε ρωτάει "ο ιστός" τι νιώθεις, τι σκέφτεσαι;
Η υπόνοια του ψέματος, η απορία για το πως οι άνθρωποι ξεστομίζουν πολύ εύκολα ένα ψέμα, εκμεταλλευόμενοι την καλόβουλη θέληση και την εμπιστοσύνη των άλλων προκαλούν την αίσθηση του θύμου, ο οποίος σας ζήτω συγνώμη για όποιον με διαβάσει, θα τον μοιραστώ μαζί σας.
Ποια είναι η ποινή που πρέπει να αποδίδεται σε αυτούς που παίζουν με τις ζωές και τα συναίσθηματα των αλλών συνειδητά. Η απάθεια μου θα έλεγε η Θεία Δίκη ή για όσους δεν πιστεύουν στη "Δίκη" θα περιοριστώ απλως στο εξής " ότι απλώς κάποια στιγμή θα έρθουν αντιμέτωποι με τις συνέπειες των πράξεων τους." Άντε και γαμηθείτε λοιπόν! Το πότε θα γαμηθώ εγώ είναι συνέπειες των δικών μου πράξεων, έτσι για να κάνω και λίγο ενός είδους χιούμορ. Ξέρω ότι ακόμα γελάτε...:-'P
Θα καταλήξω με μία προτροπή να χαρείτε την σημερινή πανσέληνο που από ότι φαίνεται με επηρέασε...χουμφ...από ότι βλέπω όμως επίσης συννέφιασε...Oh weellll... Τι καλύτερο από μία βροχερή νύχτα με το άλλο σας μισό, φίλο ή δικό σας άνθρωπο. :-')

5 comments:

Anonymous said...

Νομίζω πως η άποψη μου θα ταράξει κ σήμερα τα νερα της νομικής επιστήμης..

ίσως κάποιος θα σου πει.."μα γιατί τέτοιο μένος;μήπως εσυ πότε με λόγια η πράξεις σου δεν έχεις πληγώσει άλλους ανθρώπους;..είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο το ψέμα κ η κοροϊδία.."

χωρίς να πηγαίνει κάπου το μυαλό μου νομίζω πως αυτοί που σε θυμώνουν επιμένουν να παρανομούν κατ' εξακολούθηση..

κ εκτελώντας χρέη εισαγγελέα τους απαγγέλλώ την ποινή της μοναξιάς..επίσης ζητώ ως ασφαλίστηκα μέτρα την περιφρόνηση απ' όλους μας..εσείς;

Knight of Cups said...

ΈΝΟΧΟΣ! ΈΝΟΧΟΣ!
Εl εγώ νομίζω πως έχω την τάση να δικαιολογώ τους ανθρώπους, γιατί άνθρωποι είμαστε λάθη κάνουμε. Το ψέμα δυστυχώς ή ευτυχώς είναι μέρος της ζωής μας. Όλοι υποκύπτουμε σε μικρά ή μεγάλα ψέματα και μετά γινόμαστε δέκτες των συνέπειων του είτε θετικές είτε αρνητικές... Για τους κατ'εξακολούθηση ψεύτες να το κόψουν,γιατί αυτή τη συνήθεια βλάπτει σοβαρά. Ένα μεγάλο ποσοστό ιστολογίων συνιστά ειλικρίνεια. Αυτήν ξέρουνε αυτήν εμπιστεύονται.

Κώστας said...

Εγώ δεν λέω ποτέ ψέματα.

Κώστας said...

Μόλις είπα ένα!

Knight of Cups said...

Ψεύτη! :-'P