Saturday 12 January 2008

"Και ρωτάω να μου πουν...



...πόσοι ξέρουν να αγαπούν;"




8 comments:

Good As You said...

εγώ τώρα μαθαίνω

Knight of Cups said...

:-')

g for george said...

Εγώ πάλι νόμιζα πως ήξερα αλλά μετά έμαθα πως δεν είναι αρκετό αν δεν έχεις και ένα προφάιλ.

Knight of Cups said...

G δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το "αν δεν έχεις και ένα προφάιλ"; θα μπορούσες..προσπάθησα να το καταλάβω αλλά δεν μπόρεσα :-'( Εννοείς αν δεν έχεις ένα κοινωνικό status...;

Επίσης, Good As You σκεφτόμουνα αν έχεις κάποιο δάσκαλο να μου προτείνεις..:-'P

Κώστας said...

Προτείνω τον εαυτό μου για δάσκαλο, αλλά με μία υποσημείωση:

Κάνε ακριβώς τα αντίθετα απ' ό,τι έχω κάνει εγώ!

g for george said...

Εννοώ ότι ο περισσότερος γκέι κόσμος είναι τόσο απορροφημένος στο gaydar που οι διαπροσωπικές σχέσεις πλέον πάνε περίπατο. Κοντεύουμε να γίνουμε νικ και να ξεχάσουμε το κανονικό μας όνομα.

Ίσως είχα εγώ κακές εμπειρίες, τι να πω.

Φυσικά δεν είναι όλοι έτσι.

Knight of Cups said...

Κοίτα G σίγουρα δεν είναι όλοι έτσι αν πάρουμε για παράδειγμα πρώτα εσένα, ο οποίος κάνεις και τη διαπίστωση :-'). Το gaydar έχεις δίκιο όντως εκμηδενίζει τη διαδικασία των ανθρώπινων σχέσεων περιορίζοντας τις κατά τη δικιά μου πάντα άποψη σε ένα μόνο σκοπό.Να κάνεις "κάτι". Πιστεύω για να αγαπήσεις τον άλλο πρέπει να περάσεις κάποια πράγματα μαζί του, να χτίσεις μια ιστορία μαζί του η οποία θα έχει ως βάση της τα κοινά ενδιαφέροντα.
Κώστα νομίζω ότι εδώ αδικείς τον εαυτό σου.'Ολα αντίθετα.. Όλα αυτά νομίζω που λες να κάνω με τον ακριβώς αντίθετο τρόπο σε έφεραν στη θέση να μπορείς να αγαπήσεις τον άλλο με το δικό σου τρόπο.

Δύσκολα αξιολογείται η αγάπη...

g for george said...

Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή μου!

{Πλάκα κάνω!}