Wednesday 28 March 2007

Bonjour

Σήμερα ξύπνησα με μία φοβεγή έλλειψη διάθεσης...φταίει ότι ξενύχτησα εχθές, φταίει οτι είμαι λίγο κρυωμένος, φταίει ότι σε τρεις ημέρες κλείνει ένα κεφάλαιο της ζωής μου που κράτησε για έξι μήνες; Ξαφνικά μου έρχονται στο μυαλό, οι σκέψεις που έκανα χθες φεύγοντας από τη βάση. "Πλάκα, πλάκα τους τελευταίους μήνες η δουλειά μου μονοπωλούσε τη ζωή μου. Το πρωϊνό ξύπνημα, οι υποχρεώσεις, το άγχος, ο φόβος, η υπευθυνότητα, η συνεργασία, η γκρίνια, η απογοήτευση, η επιτυχία...Οι άνθρωποι. Θα μου λείψουν. Θα μου λείψουν όλα όσα πέρασα μαζί τους." Μέτα, από ότι θυμάμαι, έφτασα στο Ολυμπίον για να κόψω εισητήρια για τo Φεστιβάλ γαλλόφωνου κινηματογράφου που πραγματοποιείται σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Παρακολούθησα μία εξαιρετική ταινία που όπως είπε η σκηνοθέτης και πρωταγωνίστρια Maiwenn σε "αυτήν την ταίνια πρωταγωνιστής είναι η αλήθεια". Διαπραγματευόταν τα "ένοχα
μυστικά", την αποκάλυψη της αλήθειας, τη συγχώρεση..μέσα σε έναν οικογενειακό κύκλο. Τώρα; Δεν έχω κάτι άλλο να γράψω. Σας παραθέτω λοιπόν το λόγοτυπο του φεστιβάλ που τρέχει και το αντίστοιχο website αν θέλετε να αναζητήσετε περισσότερες πληροφορίες.




Info: www.ifa.gr
Eίναι ο δικτυακός τόπος του γαλλικού ινστιτούτο. Εκεί θα βρείτε το κομμάτι - Bannerακι που αναφέρεται στο φεστιβάλ.

3 comments:

Anonymous said...

Ήμουν και εγώ εκεί! Στη ταινία εννοώ... και έχω να πω ότι ήταν αριστουργηματική. Αυτό που με άγγιξε περισσότερο ήταν το θέμα της συγχώρεσης. Πιστεύω ότι το να καταφέρουμε να συγχωρέσουμε αυτούς που μας πλήγωσαν είναι και το τελικό βήμα για να ξεπεράσουμε ότι μας έκαναν. Και αυτό δεν είναι απλά θέμα ανωτερότητας...

Η ταινία παρεπιπτόντως λέγεται "Pardonnez-moi" και είναι must αν και δε ξέρω πόσο εύκολα θα μπορεί να τη βρει κανείς αργότερα. Ίσως μέσω ίντερνετ. Νομίζω ότι είμαι πολύ τυχερή που την παρακολούθησα στον κινηματογράφο. Thanks Χρήστο!

Nick said...

thes na se link? :) egw etsi lew

Knight of Cups said...

Αυτό νομίζω πως δε χρειάζεται τη συγκατάθεση μου :-')