Friday 23 March 2007

Morning thoughts


"Λαϊκό εχώωω!"

Ναι εσύ έχεις λαϊκό, εγώ την τύχη την έχω; Γαμώ την τύχη μου πρωΐ πρωΐ δίπλα στο αυτί μου. Καλημέρα είπαμε; :P
Πρωϊνές σκέψεις του δρόμου..
μου πάτησαν και τα καινούργια μου σταράκια. Η καλή ημέρα από το πρω
ΐ φαίνεται λένε..

Α! το είπα αυτό; Μου άνοιξε και η ενσάρκωση της Coco Chanel. Ωραία! ωραία!
Παρολαυτά έχω την αίσθηση ότι η ήμερα είναι πολλά υποσχόμενη, γιατί είναι ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ!! Ε ε έρχεται!! Now, duty calls..

Καλημέρα :-')

Για την επιχείρησις,
Kni
ght of Cups



7 και σήμερα



3 comments:

Κώστας said...

Καλά στα κάνανε.

Καλημέρα!

Τι σας έχει πιάσει πια όλους με αυτά τα παπούτσια; Μόνο εμένα δε μου αρέσουν;

Pouncy said...

Chris, με γεια το blog! Αν και δεν αναφερόμαστε στην ίδια μέρα, εμένα σήμερα με ξύπνησαν τα αεροπλάνα που περνούσαν κάθε 5 λεπτά πάνω από το σπίτι, λόγω 25ης. Τι τις θέλουμε τις στρατιωτικές εκδηλώσεις... Άσε που, πλέον, το όλο πράγμα έχει να κάνει με το ποιό σχολείο θα έχει ωραιότερες στολές και θα δείχνει περισσότερο μπούτι.

Knight of Cups said...

Καλήμερα Pouncy! Ούτε και εγώ αναφέρομαι στην ίδια ημέρα αλλά όταν δεν αξιώνομαι να γράψω-ανεβάσω κανένα ποστ αυτά παθαίνω. Ευχαριστώ για τις μεγιές. Καλώς σε βρήκα λοιπόν και περιμένω τη δικιά σου ιστολογική κίνηση. Όσο για τις παρελάσεις..σταμάτα να κάνεις ζάπινγκ στο σταρ...άντε και τελευταίως και στον ΑΝΤ1 :P Πρόσεξε λέω ζάπινγκ γιατί είμαι σίγουρος ότι δεν παρακολουθείς τις συγκεκριμένες ειδήσεις, σοβαρός άνθρωπός.:p Φιλιά πολλά!