Tuesday 1 May 2007

Σαν σήμερα..

Σαν σήμερα, πριν ένα χρόνο ακριβώς, είχα καταφθάσει για μία εβδομάδα στη Θεσσαλονίκη. Είχα γυρίσει με μία τρομερή ανάγκη να δω τους δικούς μου ανθρώπους, τους γονείς μου, το σπίτι μου, να νιώσω το οικείο περιβάλλον μου. Μου είχαν λείψει πάρα πολύ.. και ήμουν ευτυχισμένος από τη στιγμή που ξεκίνησα το ταξίδι μου από τη Γαλλία. Σήμερα, αναπολώ εκείνες τις ημέρες, τις ημέρες που ήμουνα στη Γαλλία. Τις υπέροχες αναμνήσεις που αποκόμισα από αυτό το «ταξίδι» των τεσσάρων μηνών.


Η Sabrina..

«Εσείς είστε από την Ελλάδα, ναι;» , είπε την πρώτη ημέρα που πήγαμε στο πανεπιστήμιο..»

και τότε αναρωτήθηκα

« και άλλος Έλληνας και δεν το γνωρίζαμε;»

Η τύχη όμως από ότι φάνηκε ήταν περισσότερο με το μέρος μας. Μία Γαλλίδα που μιλούσε ελληνικά.

«Je parle francais, anglais, espagnol et Grec. You choose. »

και ήταν η «νονά» μου για το πανεπιστήμιο…που θα φρόντιζε για εμένα και την εξοικείωση μου…πραγματοποιώντας μου ταυτόχρονα και μία ενδόμυχη επιθυμία μου.

«Τι ωραία που θα ήταν να υπάρχει εκεί ένας Έλληνας που να μιλάει γαλλικά και ελληνικά»

Ήμουν ενθουσιασμένος και παραμένω. Περάσαμε καταπληκτικά τους τέσσερις αυτούς μήνες. Ταξίδια, εργασίες, γυμναστήριο, Eurovision party, καφέδες, πίτσες, GAD, where is your umbrella, booking, αποχαιρετισμός.

And somewhere between me and Sabrina I met Charlotte. Ήταν η καλύτερη φίλη της Sabrina. Για καλή μου τύχη. :-‘) Πολλές, πάρα πολλές εικόνες που περιγράφονται με τις λέξεις…Φιλοξενία, υπομονή, ευγένεια, βόλτες με τα ποδήλατα, σάντουιτς με βούτυρο και τόνο στις απέραντες παραλίες του ατλαντικού, traffic jam on the way back home, γαλλικό ραδιόφωνο, οικογένεια, το ευγενικό, ντροπαλό και συγκαταβατικό χαμόγελο της Elisa, cookie le chien, les deux chats noirs, yeah surreee, really? Ήταν όντως πραγματικότητα.. Ευχαριστώ για τις υπέροχες και πραγματικές αναμνήσεις που μου χαρίσατε. J Εις το επανειδείν! Α bientot..

5 comments:

Unknown said...

Αχ... τί ωραία που θα ήτανε...! και... θα ξαναπάς???

Lithium said...

auto pou aksizei einai oi stigmes.....

menoun gia panta.....

Κώστας said...

Νοσταλγικό κείμενο.. Ξεχειλίζει από νοσταλγία και αναμνήσεις.

Συνήθως νοσταλγούμε το παρελθόν, όταν το "σήμερα" δε μας ικανοποιεί, ή μας ικανοποιεί αλλά δε συγκρίνεται με το "τότε".

Βέβαια μερικές φορές δε συμβαίνει απαραίτητα αυτό. Πέρσυ σαν σήμερα θα νοσταλγούσες την Ελλάδα. Θα ανυπομονούσες πότε θα γυρίσεις εδώ.

Είναι στην ανθρώπινη φύση τελικά να δυσκολεύεται να εκτιμήσει αυτό που έχει, το τώρα, το σήμερα και να της λείπει το χθες.

Επίσης, η παραπάνω άποψη ενισχύεται από το γεγονός ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος λειτουργεί σε μεγάλο βαθμό με βάση αναμνήσεις..

Ίσως και όχι όμως. Δεν ξέρω πραγματικά. Και δεν ξέρω αν θα μάθω ποτέ.

Αυτό που πιστεύω σήμερα είναι ότι αξίζει να προσπαθήσουμε να ζούμε τη στιγμή (όχι δε με πληρώνει η βόνταφον!!) και να εκτιμούμε όσα ζούμε, καθώς και τους ανθρώπους με τους οποίους τα μοιραζόμαστε.

Nick said...

wraies eikones. mnimes. pernaei grigora o kairos . poly.

Knight of Cups said...

Περνάει πολύ γρήγορα ο καιρός, όντως. Μερικές φορές ξεχνάμε πόσα πράγματα έχουμε ζήσει. Τα εκτιμάμε όμως όταν συμβαίνουν; Νομίζω ότι η εκτίμηση είναι μία διαδικασία που αναφέρεται στο παρελθόν. Πρώτα ζούμε και μετά εκτιμάμε κάτι. Όταν συμβαίνει, είμαστε συμμέτοχοι και όταν συνειδητοποιούμε, τι ζούμε, μετά το εκτιμάμε..
Η σύγκριση είναι επίσης ένα στοιχείο της εκτίμησης…αν δεν υπήρχε το καλό δεν θα μπορούσαμε να εκτιμήσουμε κάτι ως «κακό». Αλλά αυτό κατά ανάγκη δε σημαίνει ότι δεν είμαι ευτυχισμένος σε αυτήν τη φάση και έτσι θυμάμαι τι ωραία που ήταν τότε…λέω πχ «τι ωραία που ήταν και τότε» :-‘P

Inner Silence καλησπέρα και από εδώ! Αυτό που ήθελα να μάθω ήταν ποιος/-α είσαι και το έμαθα :-‘P Ελπίζω στο μέλλον να μου δοθεί η ευκαιρία να ξαναδώ αυτούς τους ανθρώπους είτε στην Ελλάδα είτε στη Γαλλία. Τη λάτρεψα τη Γαλλία και κυρίως τη νοοτροπία των Γάλλων που γνώρισα.

Ζήσε τη στιγμή! Lithium, Κώστα, ΕΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΛΕΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ :-‘P … Όλοι μας.