Thursday 17 May 2007

Στο ιατρείο.

Γιατρέ μου τι έχω;

Σχέση.

Τι εννοείτε σχέση;

Πάσχετε από σχέση.

Από τι; (ωχ τι γιατρός είναι αυτός που μου πρότειναν, δεν ξέρει την τύφλα του)

Πάσχετε επαναλαμβάνω από σχέση. Τι δεν καταλαβαίνετε.

Θέλετε να πείτε ότι αυτό που μου λείπει είναι μία σχέση;

Θέλω να πω ότι έχετε στο μυαλό σας συνέχεια την ιδέα του να έχετε μία σχέση πράγμα που οδηγεί στα λεγόμενα μου, ότι πάσχετε από σχέση.

Μάλιστα, και τι μπορώ να κάνω γι’ αυτό.

Να κάνετε σχέση.

Και τα συμπτώματα μέχρι να κάνω σχέση πως θα υποχωρήσουν. Δεν έχετε να μου χορηγήσετε κάποια συνταγή;

Συνταγές χορηγούμε μόνο σε κλινικές παθήσεις.

Μάλιστα. Τι να πω. Σας ευχαριστώ πολύ. Πόσα σας οφείλω;

Τίποτα. Συμπάσχων.

4 comments:

Κώστας said...

Ωραίο... Είμαι σίγουρος ότι είναι πολλοί οι ομοιοπαθείς στην blogόσφαιρα αλλά και έξω από αυτήν...


Συμπάσχων;

Knight of Cups said...

Εσύ δεν πρέπει να ρωτάς..:-'P

Neverlandean said...

Είναι βλακεία που έχουμε συνδυάσει στο μυαλό μας την "ευτυχία" με τη "σχέση". Δε σε αρρωσταίνει η σκέψη ότι δεν μπορείς να είσαι ευτυχισμένος μόνος σου; Εμένα ναι, αλλά δεν σταματάει ούτε μια στιγμή να με τσιγκλάει. That bitch!

g for george said...

χαχα, πολύ καλό! Κάτι μου θυμίζει βέβαια ο "ασθενής" και αρχίζω να φοβάμαι διότι δεν παίρνει φαρμακευτική αγωγή η ασθένεια. Να ιδρύσουμε ένα κλαμπ συμπασχόντων, λέω 'γω.