Thursday 10 May 2007

S1nglecity

S1ngles (2): Κάθε Τετάρτη στις 22:50 στο Mega



Πω πω γεμίσαμε εικόνες. Άρχισαν και οι ζέστες.. Τι κακό αυτή η έμπνευση! Η έλλειψη concept.. Αλλά από project καλά πάμε. Γι' αυτό δεν παραπονιόμαστε. Χα! Μου ήρθε κάτι τελικά. Τρώγοντας έρχεται η όρεξη...Singlecity όπως λέμε Simplicity... Νέος single ψάχνει. Τι αναζητάς παιδί μου; Μια χαρά δεν είσαι μόνος σου, όλα είναι πιο απλά being single. Δεν ξέρω αν συμφωνείτε αλλά ακόμα και η ιδέα, η επιθυμία να είσαι double σου προκαλεί πρόβλημα, ε; Εγώ πότε θα γίνω σχεσάκιας, διπλός (όχι σε μέγεθος), ερωτευμένος, αγαπημένος, γιατί να μην είμαι με κάποιον..; Επίσης, ακόμα και αν χωρίσεις being double ξανά υπάρχει πρόβλημα και καταλαβαίνετε τι εννοώ και μερικοί πολύ καλά...:P Είμαστε πολλοί οι singles?? Για να υψώσουμε το ανάστημα μας, να μας δούμε.


"Ένα DOUBLE παρακαλώ"!


5 comments:

Anonymous said...

Θέλουμε πολύ να είμαστε με κάποιον και δεν είμαστε; Προσπαθήσαμε πολυ και το επιθυμητο αποτέλεσμα δεν ήρθε; (just food for thought)

Προσοχή τα κατά καιρούς πλατωνικά κολλήματα δεν λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν γιατί είναι απλά παιχνίδια του μυαλού μας... :P

Και μια φιλική συμβουλή: απολαύστε τη ζωή σας μέρα με τη μέρα... τίποτα δυστυχώς δεν είναι δεδομένο και τίποτα δεν κρατάει για πάντα... είναι στη φύση του ανθρώπου να νιώθει πάντα ότι κάτι του λείπει και έτσι δεν απολαμβάνει όσα έχει. Ο Πεσσόα έγραψε κάποτε: "Βαθιά στη ψυχή μου ξέρω ότι θα επιθυμούσα να βρίσκομαι εκεί που δεν είμαι, για να μπορώ να ευχηθώ να ήμουν κάπου αλλού."

Lithium said...

nomizw pws oi singles ine i pleiopsifia....

pantws gamati seira....k mou thimizei akrivws tin diki mou parea....simptwsi?

tha diksei

xxx

Κώστας said...

Εγώ πιστεύω ότι δεν είναι τυχαίο ότι η λέξη s1nglecity αποτελείται από τις λέξεις s1ngle και city!

Τελικά η Θεσσαλονίκη (και όχι μόνο) είναι μια s1ngle-city.

Κώστας said...

Και συνεχίζω...

Δεν είναι αστείο και τραγικό ταυτόχρονα, να ζούμε σε μια πόλη γεμάτη με s1ngles οι οποίοι θέλουν, αλλά αδυνατούν να γίνουν "2";
...

Knight of Cups said...

Η λέξη πάντως singlecity επίσημα δεν υπάρχει.. Έχω και εγώ όντως την εντύπωση ότι είμαστε πολλοί/ες, εμείς οι singles και παρόλο που θέλουμε να γίνουμε double (σαν παγωτό μου ακούγεται) δεν προσπαθούμε πολύ. Δεν είναι όμως ο κανόνας. Νομίζω ότι αυτό που μας αποτρέπει, μας αποδυναμώνει στην προσπάθεια μας να κατακτήσουμε και να διεκδηκήσουμε είναι οι πληθώρα των επιλογών-κινήσεων που έχουμε ή νομίζουμε ότι έχουμε. Επίσης, η νοοτροπία να "ξενερώνουμε" εύκολα. Έχουμε την απαίτηση όλα να γίνουν άμεσα χωρίς να θέλουμε να δώσουμε την ευκαιρία σε έμας αλλά και στον άλλο/η να τον/την γνωρίσουμε καλύτερα και να έρθουμε πιο κοντά του/της. Γεγονός που οφείλεται ίσως πάλι στην πληθώρα των επιλογών που διαθέτουμε αλλά ίσως και στον τρόπο ζωής μας.Καταλήγω με μια γνωστή ατάκα "Ζήσε τη στιγμή" στο έπακρο της και μη μπαίνεις στη διαδικασία των στερεότυπες σκέψεων. Αφεθείτε στην αλληλεπίδραση και στην εξέλιξη της όσο αυτό είναι δυνατόν. Εμπρός λοιπόν καλή μου s1ngloparea!:-'P