Tuesday 29 May 2007

Να μ' αγαπάς..

"Να μ' αγαπάς, όπου και να μαι...." Κάπως χαμένος στη μελωδία των Soumka...
"Ιστορίες παλιές ...αγάπη μου, την αρχή φοβάμαι.."

Κατάθεση
Έχω βαρεθεί τη μορφοποίηση της αλήθειας, κάποιοι μας την πασάρουν ωμή και σκληρή. Γιατί προσπαθώ να την εξευγενίσω...μία είναι αλήθεια. Φοβάμαι να αντικρίσω τη σκληρότητα της; Αλλά όταν πρόκειται για άλλους, όταν πρόκειται να πεις την αλήθεια να είσαι ειλικρινής απέναντι σε κάποιον, γιατί να δίνω σημασία στον τρόπο, ενώ μερικοί δεν το υπολογίζουν καν. Φοβάμαι να μην τους ενοχλήσει, κακοφανεί, πληγώσει ή φοβάμαι τις συνέπειες της κατάθεσης της αλήθειας; Η αλήθεια είναι μία; Παίζει ρόλο ο τρόπος με τον οποίο την διατυπώνουμε; Τι συνέπειες έχει η αλήθεια....

5 comments:

Κώστας said...

Ενδιαφέρον! Ποια ήταν η αφορμή γι' αυτό το ποστ;

Εγώ νομίζω ότι είμαι το πλέον κατάλληλο άτομο να μιλήσει γι' αυτό το θέμα, γιατί πολλές φορές ο τρόπος που λέω την αλήθεια μου* στους άλλους, τους ενοχλεί και τους κάνει να παρεξηγούνται.

Ποτέ δεν ήμουν φαν των γυαλιστερών πριτυλιγμάτων και γενικότερα της περιβολής με ωραίο υλικό ενός δώρου. Τα έσκιζα βιαστικά για να ανακαλύψω το περιεχόμενο. Γιατί να μην κάνω το ίδιο όταν θέλω να πω σε κάποιον την άποψη μου για κάτι;



*ο καθένας μας έχει το δικό του τρόπο σκέψης και βλέπει τα πράγματα με τη δική του οπτική γωνία. Αποτέλεσμα αυτών, είναι να μην υπάρχει μία αλήθεια, ένα σωστό, ένα άδικο, αλλά πολλά!

Anonymous said...

Η αλήθεια δεν είναι μία. Πόσοι άνθρωποι κατοικούν πάνω στη γη; Ε τόσες αλήθειες υπάρχουν...
Το θέμα που άνοιξες έχει να κάνει πιο πολύ με την ειλικρίνεια και είναι πολύ ενδιαφέρον.
Προσωπικά προσπαθώ να είμαι πάντα διπλωματική για 3 βασικούς λόγους: 1ον όλοι μπορούν να κάνουν λάθη, 2ον μπορεί εγώ να έχω λάθος (πράγμα που συμβαίνει συχνά) και 3ον δεν αντέχω να πληγώνω εω γνώσει μου ανθρώπους.

Knight of Cups said...

Η αφορμή προέκυψε από μία συνομιλία που είχα εχθές με μία κοπέλα όπου ήθελα να τις πω ότι δεν ενδιαφέρομαι. Γενικότερα από τη χθεσινή ημέρα. Λειτούγησε αθροιστικά..Πολλές αλήθειες αλλά μία γενική..

g for george said...

Sometimes it's harder when you know why. When you have the answers you were looking for.

Αυτό είχα γράψει κάποτε. Και αυτή είναι μια δική μου αλήθεια. Μια. Όχι η μοναδική.

Υπάρχουν τρόποι και τρόποι για να πούμε κάτι. Και ΝΑΙ, κάποιους ανθρώπους πρέπει και οφείλουμε να τους προφυλάξουμε από την ωμή αλήθεια. Γιατί το αξίζουν. Και ίσως γιατί κάποτε κι εμάς κάποιος θα έπρεπε να μας είχε προφυλάξει ή μας είχε πει την αλήθεια αλλά με τέτοιο τρόπο που και την δεχτήκαμε, και δεν διαλυθήκαμε.


Ίσως να μην βγάζω νόημα βραδιάτικα... ελπίζω να έπιασες τι εννοώ.

Knight of Cups said...

Το έπιασα απόλυτα Γιώργο. Πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις, πολλές οι αλήθειες :-)