Saturday 19 May 2007

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου...

Τρώγοντας λέγεται έρχεται η Ορε...έκλαμψη! Εμένα ναι, μου ήρθε η έκλαμψη. Τι ήταν τούτου μεσημεριάτικα. Ιχ υπερβάλλω νομίζω. Ναι όντως παραληρώ. Σαατ μια εσωτερική σφαλιάρα και τη χώνεψα την ιδέα.

Ο καθρέφτης...

Πότε ανακαλύφθηκε, πότε κατασκευάστηκε; Ο καθρέφτης που όλοι κοιτάμε κατάματα κάθε πρωϊ.


Εξαρτάται βέβαια και τι ώρα ξυπνάτε, για μερικούς μπορεί να είναι και μεσημέρι...


Τι προβλημάτα μας προκάλεσε αλλά και πόσο μας διευκόλυνε αυτή η ανακάλυψη.


Τι πόρτες άνοιξε...Πόσες βιομηχανίες στηρίζει αυτό που βλέπουμε στον καθρέφτη...


ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ! Η Μαρία η Άσχημη! :-'P



Τι ανασφάλειες και εμμονές στην τελειότητα μας προσφέρει απλόχερα.


Σίγουρα βέβαια δε φταίει μόνο ο καθρέφτης αλλά βάζουν και άλλοι πολλοί το χεράκι τους. "Κάτω ρε τα κουλά σας!Είδατε πισινό και αμέσως...

Είδες τον άτιμο τον καθρέφτη....



You Go My Boy!


ΤΕΛΟΣ

Φάγαμε και σήμερα. Δόξα τον ........ (Συμπληρώστε το κένο και κερδίστε την αυτογνωσία σας)

5 comments:

Anonymous said...

Καθρέφτη καθρεφτάκι πόσα χρόνια γρουσουζιά είπαμε ότι θα έχω αν σε σπάσω; :P

Knight of Cups said...

:PPPPP

Lithium said...

ti exete pathei oloi me tous kathreftes autes tis meres????

egw pantws pistevw pws oi kathreftes einai mia poli kali anakalipsei....deixnei tin pragmatikotita...pou polles fores einai poli skliri

dunno

xxx

Neverlandean said...

Κι εγώ το ίδιο με τον Lithium σκεφτόμουν. Τι ομαδική κρίση αυτογνωσίας πια! :P

Fuck the mirror. Βλέπεις ό,τι θέλεις να δεις.

Κώστας said...

Ποτέ δε τα πήγαινα καλά με τους καθρέφτες.

Δε μου άρεσε αυτό που έβλεπα.

Τα τελευταία χρόνια κανω γενναίες προσπάθειες να συνηθίσω την εικόνα τους... την εικόνα μου...